lunes, 13 de diciembre de 2010

Actividade 6 - Empresas de tempo libre

1.descripción da actividade  

Como estas empresas non abren todo o ano, opera tan so nos meses de xuño a outubro, óptase por abrir unha empresa cun caracter híbrido que combina en certa medida actividades de tempo libre, de turismo cultural, activo e náutico.   
    2Características básicas da empresa
    Persoal   
A actividade conta cun número relativamente elevado de profesionais descontinuos vinculados á empresa en función do tipo de actividade (campamentos: un monitor por cada 10 nenos) e as épocas do ano de maior demanda. O habitual é encontrarse con empresas na que traballan dous monitores fixos durante todo o ano, que adoitan ser dous emprendedores ou un emprendedor e un monitor contratado. Os empregos xerados nas tres empresas existentes teñen un caracter estacional no que se refire ás actividades de tempo libre ofertadas.
           



      Investimento



           O presuposto estimado incorpora xa os custos de adquisición da maquinaria necesaria para o desenvolvemento das diferentes actividades. A actividade require un pequeno local para almacenaxe e oficinas que se supón alugado.
     


           3. ¿como é o mercado dese negocio nesta zona?
     O modelo empresarial definido non existe nun estado puro na Costa da Morte a día de
    hoxe. Existen tres empresas hibridas que ofertan unha gama de servicios que as fai dificilmente catalogables (actividades náuticas, culturais, deportivas, etc...).



           4.   Tipos e caracteristicas dos clientes
      Os meus principais clientes van ser os colectivos dedicados a satisfacer necesidades de lecer e tempo libre: concellos, asociacións (APAS, asociacións xuvenís), centros cívicos e sociais,
    colexios, etc. Así mesmo,tamen s pode ofrecer directamente ao público as actividades mediante anunciose convocatorias en prensa.




         5. Empresas competidoras
          Existen tres empresas que ofertan este tipo de servicios na Costa da Morte. Sitúanse nos
    concellos de Fisterra, Carnota e Cabana, e parte da súa oferta de actividades pode definirse de
    ocio e tempo libre.Ao haber tan poucas empresas de este tipo na zona de bergantiños, non presentaría un problema a competencía, hasta sería favorable para poder especializarse nunhas actividades, e que o cliente acuda se é do seu gusto.







         6. Caracteristicas dos proveedores
     En xeral, ao ser actividades relacionadas co medio ambiente e o deporte, os materiais utilizados serán de tipo deportivo: equipos de montaña, tendas de campaña, bicis, cascos e protectores para bicicletas, xogos, pelotas, balóns, etc.
    Ademais, necesitarase todo tipo de material para o desenvolvemento das actividades realizadas por medio dos talleres: pinceis, acuarelas, óleos, pasta de barro, tesoiras, fíos, papel, cartolina, cores, etc., en función do tipo de actividade levada a cabo.
    Debese valorar a forma de obtención de aprovisionamentos máis conveniente para a túa empresa en función das túas necesidades e os volumes de compra ao longo do ano, para decidir que tipo de provedor é máis conveniente.




        7.Situación actual e perspectiva de futuro de ese sector.

     
     



    8.Marketing 

      Área de natureza:

    - Itinerarios de natureza;
    - actividades de coñecemento da contorna e da realidade social do mesmo;
    - acampadas de varios días onde se realizan xogos de pistas, veladas, gimkanas,
    construcións, xogos ambientais e moitos outros.
     Área de deporte:

    - Actividades de montaña: trecking, espeleología, descenso de canóns, etc.;
    - actividades subacuáticas: mergullo;
    - piragua, windsurf e vea;
    - cursos de vela e/ou cruceiro;
    - esquí.
     Área de manualidades:

    - Teatro e manualidades: pintura, barro, pirograbado, papiroflexia, globoflexia, etc.
    - Talleres: coiro, costura, patchwork, restauración de mobles e obxectos antigos, madeira,
    palillos, etc.
     Área de cultura:
    - Excursións culturais;
    - outras excursións: balnearios, casas rurais, casas de aldea, paradores turísticos, etc.;
    - celebración de festas populares: magostos, grandes festas: Nadal, Entroido, etc.
    Área de entretemento:
    - Ludoteca;
    - xogos e xoguetes con materiais de desfeito;
    - xogos e actividades predeportivas, xogos populares, etc.

    os aspectos que teño en conta para poñer os prezos son moitos, desde o número de persoas que acudan a actividade, o tempo que esten realizando dita actividade,...


       9.Instalacións

    O ideal sería ter unha extensión moi grande de terreo, cerca de un bosque onde poder practicar actividades como senderismo, ciclismo... e que tamén se situara cerca da praia para poder practicar outras actividades como surf, ou simplemente sair en barco a dar un paseo ou a pescar. Como este tipo de terreno sería moi caro a mellor opción é o aluguer.



    10.Gastos anuais da actividade



    11.Previsión de ingresos anuais






    12. Resultado Bruto da explotación




    13.Financiamento 

    Para o inicio de esta actividade comercial é necesario unha inversión inicial elevada, polo que unha parte conseguiríamolo dos nosos fondos propios e outra parte de prestamos de algunhas institucións, tanto púbicas como privadas. Que poderían estar acompañadas de algunhas axudas do parte do estado.


    14.¿Que formación deben ter os teus empregados?

    Deben ter o título de monitor de tempo libre e presentar experiencia en al menos 1 campamento.Ademais disto como van a estar moitas horas tratando con outras personas deben ser tolerantes, amables,comprensibles...Seguramente tamén pasen moitas horas con nenos pequenos, polo que tamén deberían saber tratar ben con eles.



    15.¿Onde podes conseguir axudas para este negocio?

    As axudas podería conseguilas de parte do estado aon algunha subención dedicada a este tipo de empresas ou se o estado non ofrece ningunha tería que acudir a algún colectivo privado, como un banco.

    16.¿En que centro poderías formarte para esta profesión?

    FOREM (Fundación Formación y Empleo)
    IFES (Instituto de Formación y Estudios Sociales)
    FORGA (Fundación para a Orientación Profesional, Emprego e Formación en Galicia
     CEG (Confederación de Empresarios de Galicia)













      

     
    fuente de información:
    http://www.bicgalicia.es/bicc/guiasadaptadas/

    1 comentario:

    1. Ben, pero tes que usar o mesmo tipo de letra e xustificar a mesma. Podías poñer o nome das empresas que compiten coa túa.Unha obxeción, é necesario ter instalacións naturais para que se desenvolva a empresa?

      ResponderEliminar